
ESF projekts Nr. 8.3.2.2/16/I/001 „Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai” ,
Eiropas Savienības fondu darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 8.3.2. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt atbalstu vispārējās izglītības iestādēm izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai" projekts Nr. 8.3.2.2/16/I/001 “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”. Projekts tika īstenots no 2017. gada 1. decembra līdz 2019. gada 31. maijam.
ESF projekts Nr.9.2.4.2/16/I/011 “Veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumu pieejamība Tukuma novadā, jo īpaši teritoriālās, nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem, īstenojot vietēja mēroga pasākumus”
ESF projekts Nr.9.2.4.2/16/I/011 “Veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumu pieejamība Tukuma novadā, jo īpaši teritoriālās, nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem, īstenojot vietēja mēroga pasākumus” Projekts tika īstenots no 2017. gada 1. decembra līdz 2019. gada 31. maijam.
ESF projekts SAM 8.3.5. "Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs"
ESF projekts SAM 8.3.5. "Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs" Projektā piedalījāmies no 2017. gada 1. decembra līdz 2019. gada 31. maijam.

ESF projekts SAM 8.3.4."Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai"
2019./2020. mācību gadā Tukuma E. Birznieka-Upīša 1. pamatskolā turpinājās Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” realizācija, kura ietvaros individuālu atbalstu saņem skolēni ar risku nepabeigt skolu. Projekta īstenošana vērsta uz ilgtspējīgas, visaptverošas priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas risku novēršanas sistēmas veidošanu, radot atbalstošu un iekļaujošu mācību vidi ikvienam izglītojamam.
2019./2020. mācību gada 1. pusgadā mūsu skolā projektā bija iesaistīti 8 skolotāji un 8 skolēni, 2. semestrī 9 skolotāji un 11 skolēni.
Projekta ietvaros tika īstenota individuāla pieeja katra izglītojamā problēmu risināšanā, kā arī tika veikti savlaicīgi preventīvie pasākumi. Ikvienam izglītojamam tika izstrādāti individuālie atbalsta pasākumi:
• Izveidots individuālais atbalsta plāns;
• Nodrošinātas konsultācijas nepieciešamajos mācību priekšmetos;
• Izglītojamajam bija papildus atbalsts mācību procesa laikā.
Skolas vadības komanda un pedagogi augsti novērtēja iespēju darboties projektā, jo tas palīdz ikdienā sniegt īpašu atbalstu tiem, kam tas ir visvairāk vajadzīgs.